Lägenhets titt

Nu ska vi snart iväg och kolla på 2 lägenheter, ska bli spännande och båda ligger på det området som vi gärna vill bo på. Nästa vecka på fredag ska vi kanske titta på en annan lägenhet men det beror på om vi kan eller inte, måste först snacka med min chef om jag kan få ledigt för man kunde bara kolla på den mitt i veckan och det blir lite svårt för mig eftersom jag jobbar men som sagt om jag kan få ledigt då så fixar det sig.

Igår kväll va vi hemma hos Mia & Brian ju, riktigt fin lägenhet har dom. Helt nybyggt ju och stor och rymlig va den oxå men dock dyrt att bo. Dom betalar nästan 12 000 i hyra.
Vi hade mega trevligt hemma hos dom. Brian är ju en av mina favoriter, han är alltid så glad och go.
Testade en himla massa peruker vilket vi hade sjukt roligt åt, fy fan vad Billy kan se ful ut haha.
Va nog hemma strax innan 2 inatt, jag va helt slut och somnade som en stock.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0