Klar för dagen

Då va denna dagen så gott som överstökad, ska bara bädda ner mig i sängen och titta på de 2 sista greys avsnitten. Undra vad tusan jag ska ta mig till sen efter när jag inte har nått att titta på, kanske kan börja leva ett normalt liv igen eller nått.
Bara 2 dagar kvar att jobba denna veckan känns riktigt skönt men har dock annat att göra på fredag. Ska över till Danmark igen och kolla på en lägenhet men innan dess måste jag lämna Sessan hos mamma så hon slipper va själv, dock blir det Uno som tar hand om henne denna helgen för mamma skulle till Umeå på nån konferans tror jag det va.

I morgon ska jag först tvätta och städa som sagt sen måste jag fly lägenheten för det skulle komma folk och titta på den, blir en runda hem till Ronja vilket ska bli så kul för jag har inte sett så mycket av henne den senaste tiden eftersom jag haft en massa annat att tänka på och fixa med.
Hoppas ni sover gott inatt, puss på er

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0