I Köpenhamn

Så ja då va man äntligen tillbaka i Köpenhamn, underbart att vara här igen. Längtar dock till på lördag, kommer nog bli svin kul.
Har hunnit med sjukt mycket idag och är stolt som fan över mig själv att jag gick upp relativt tidigt så att jag kom igång snabbt och han med allt stort & smått som jag skulle fixa.
Nu sitter vi hemma hos Billy och ska lägga in det nya windows på min data, så trött på vista.

Har riktigt lust att gå igång med städningen här redan idag men det ska jag inte göra förrän i morgon, måste lära mig att slappna av och ta det lungt. Ska även tvätta i morgon, hade lite tvätt som jag tog med annars e det så klart mest Billys tvätt, han har blivit såååå lat sen han blev tillsammans med mig för han tvättar inte och städar inte bara för att han vet att jag tar hand om det. Vist hade jag sagt till honom att han själv ska göra det så hade han gjort det men mig gör det inget om jag får göra det.

Nu ska jag göra lite mat till gubben & mig, på söndag blir han riktig gubbe 30 år haha

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0