I Köpenhamn

Så ja då va jag tillbaka i Köpenhamn, har iofs varit det i några timmar men vi har varit hemma hos Billys bror ett tag och nu kom vi precis hem hit till Billy och datanördar som vi båda är (han mer än mig dock) så slängde vi oss båda på våra datorer.
Är ledig hela helgen nu, arbetsveckan har gått riktigt bra trots helgdag och lärling. Ska ha lärling med i 2 veckor till *puha* men det ska nog gå bra.
Har fått bokat husbil, äntligen. Riktigt söta dom som jag ska hyra den av, fick så himla gott intryck av dom direkt. Öppna och trevliga och babblade på minst lika bra som jag själv gör. Älskar såna människor.
Sessan är hemma hos mamma och Uno nu, hon hade hållt sig nere i källaren sa mamma innan när jag messa och fråga hur det gick men hon verkar ha det bra ändå. Hade stått och tittat på mamma lite när hon stod och strök kläder sen gick hon vidare.
Min lägenhet ligger ute på hemnet nu, tyckte väl att han kanske kunde tatt lite bättre bilder men lägenheten är fin i vilket fall som helst så det spelar inte så stor roll kanske.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0