Hemma från jobb

Så då va man hemma igen, har gått ganska segt på jobb både igår och idag men ska inte häga läpp över det för känner att det är okej ändå eftersom jag alltid annars ligger på topp så om jag har en dag eller 2 där det inte går super så kan jag unna mig det.
Har ringt mäklare idag så på måndag kommer han hit och snackar lite. I morgon ska jag även försöka fixa en del andra saker. Känns som om det kanske äntligen börjar hända lite.

Har lite foto från i helgen men har inte lagt in dom i datan är, gör det kanske i morgon eller åtmindstonde denna veckan.
Nu ska jag mysa ner mig i sängen med lite chips cola och choklad =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0