Hem igen

NU e det snart dax för mig att köra hem igen, ska jobba kockan 3. Ska dock först hoppa in i duschen och frächa upp mig lite. Har legat på latsidan i ganska många timmar nu. Usch vill inte hem till Sverige för jag vet att det dröjer så långt tid innan jag får se Billy igen men man måste ta ta ansvar när man är vuxen ju. Jobba och få in pengar så att man kan betala sina räkningar.
Älsklingen är redan på jobb, han stack i morse någon gång. Vaknade till lite halvt av att han pussade på mig och sa hej då men va nog lite för trött för att riktigt reagera.
Måste packa ner alla mina saker nu sen blir det som sagt duschen.

Det ni ville säga
Postat av: huba

hoppas du får ett jobb snart så ni slipper detta då :/ kan tänka mig att det är jobbigt..

2009-05-12 @ 19:54:59

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0