Grå dag

Inte alls roligt väder idag, helt grått & trist och det påverkar nog humöret lite för jag känner mig lite nedstämd, fast det beor ju även på en annan sak men hade det varit sol ute så hade man iaf varit lite gladare.

Håller på och tvättar för fullt men sista tvättmaskinen är förhoppningsvis snart klar så ska det sista bara torka.
Sen ska Billy och jag iväg och ta ut pengar till mig sen händer det nog inte så mycket mer idag förutom att Billy ska hem ikväll.

Igår kväll va det mys hemma hos Tessan & Johan med grillning och massa trevligt snack vilket va skönt för jag behövde verkligen koppla bort tankarna en del-
Jobbe dax i morgon igen, börjar redan klockan 6 på morgonen och det gör jag tisdag och onsdag oxå sen e jag ledig i 4 dagar, ska bli så skönt. Kör över till Danmark på tosdagen och stannar där till måndag, sen måste jag hem och jobba igen.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0