Göra rent

Idag blir det ännu 1 göra rent dag, ska tvätta och städa här hemma hos Billy så här ser någorlunda snyggt ut till i morgon. Bara 1 dag kvar nu sen e det äntligen lördag, shit vad jag glädjer mig.
Vaknade upp till solsken men just nu har solen gått i moln, hoppas verkligen den tittar fram igen och att den stannar minst hela helgen, för min del får den gärna stanna längre.

Har sovit oroligt inatt, vaknat flera gånger. Riktigt störigt e det för man känner sig inte riktigt utvilad när man sen ska stiga upp. Är väl inte direkt trött men kroppen känns helt mördbulltad.

Billy ska iväg och träna sen med sin kompis som han inte ser så ofta vilket jag tycker ska bli lite skönt för då e han inte ivägen sen när jag tänker städa.
Nej nu ska jag kolla runt lite på nätet, hej på er så länge.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0