God måndag

Solen lyser och det e varmt som tusan, alltså här innanför fönstret. Har inte hunnit vara ute än så vet inte om det är varmt där oxå men man kan ju hoppas.
Snacka om att jag har sovit oroligt inatt, drömt en massa konstigt b.la om mäklare och en massa annat. Idag kommer ju som sagt mäklaren men det är inte förrän klockan fyra får se vad jag ska hitta på innan dess. Tänkte prova att ringa på lite husbilar, är ju fortfarande på jakt efter en husbil som vi behöver hyra.
Ska även vara duktig senare idag och göra hemmalagad mat, kött och potatis får det bli men just nu är det lite väl tidigt för det.
Beställde hem grey's anatomy säsong 4 igår, kände att jag fa och med va värd det så förhoppningsvis har jag den redan i morgon.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0