Fått ut mycket av dagen

Oj, så mycket som jag fått ut av denna dagen har jag inte fått på länge. Jag har haft mäklaren här vilket gick sjukt bra, va lite orolig över det med priset på lägenheten med tanke på allt det här med finans krisen o.s.v men han sa att det blir nog inga problem vilket va en otrolig lättnad.
Har även hunnit umgås med Jessica vilket va sjukt roligt, har saknat henne men det är sjukt att det kvittar hur långt tid det går mellan gångerna vi ses för det känns aldrig konstigt när vi ses nästa gång ändå, kan bero på att vi har känt varanda så länge vi kan minnas och även längre än det för våra familjer kände varandra redan innan hon föddes och vi har verkligen växt upp tillsammans. Det är en sån vänskap som jag VET alltid kommer att finnas där.
Körde hem vid sju tiden för jag skulle tvätta halv åtta och under tiden som jag tvätta kom min favorit Ronja på besök, fick snackat en himla massa, har saknat henne för vi har knappt setts förra veckan, tror faktiskt inte vi setts alls förra veckan men jag hade en "down" vecka och då vill jag helst va ifred och orkar inte med nått alls.

Har fått hjälp av min älskade mamma med att hitta en husbil vilket äntligen lyckats, dom skulle skicka kontraktet till mamma så nu är förhoppningsvis det problemet ur värden vågar dock inte säga helt säkert förrän kontraktet är skrivet. Vad tusan skulle jag gjort utan min mamma, känner mig så lyckligt lottad över att få ha henne som mamma alla borde få ha en så bra mamma. Finns inte nok med ord i denna värd för att kunna beskriva hur underbar hon är & hur mycket jag älskar henne men jag hoppas och tror att hon vet det men för säkerhets skull så säger jag det till henne ganska ofta.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0