Fått gjort en del

Har iaf fått gjort en del idag trots allt, ett tag trodde jag inte jag skulle komma utanför lägenheten men tog tag i mig själv och tvingade ner mig i bilen och när jag ändå satt i bilen kunde jag lika gott köra en sväng ner till stan och göra det som jag hade planerat.
Var inne på arbetsförmedlingen och pratade med dom där ang möjligheten till att eventuellt ta en utbildning eller nått sånt men vet inte riktigt än.
Va sen även inne hos dem på 3etage och hörde lite med dom ang priserna vid försäljning, tänkte att jag först och främst kan koncentrera mig på att sälja lägenheten så att jag tar en sak i taget.
Känner att det har blivit lite för mycket för mig på en & samma gång, känns som om man nästan håller på att bryta ihopa men jag tar mig samman och försöker andas mellan varven och lär mig att slappan av och ta det lungt och framför allt låta saker & ting ta sin tid, har ju så dåligt tålamod.

Har busat lite med Tessan innan idag, åkt i hennes nya bil, BMW, me like a lot. Ska ut en sväng till sen, väntar på att hon ska komma och plocka upp mig. Måste dock byta linne först för jag har spillt vitlöksdipp över hela mitt linne.



Mitt ansikte hade passat fint på en sedel

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Min Garlic michella =) Me like.. hehe

2009-05-17 @ 20:54:29
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0