En dag kvar

Nu har jag bara en dag kvar att jobba denna veckan sen e jag ledig LEDIG LEDIG! Ska bli så skönt att få bara slappa och ta hand om mig själv i några dagar sen i helgen så blir det att ta hand om födelsedagsgrisen lite grann.
Ronja kommer oxå över till Danmark på lördag, snacka om att jag längtar. Det kommer bli så kul, det måste det bara bli haha

Idag har jag så klart jobbat och naturligtvis gick det bra, enda som va jobbigt va att jag va så satans trött och höll nästan på att somna på morgonen när min lärling körde, lite pinsamt om jag somnar.
Efter jobb körde jag hem till Ronja och fick upp henne ur sängen sen stack vi ut en sväng så att hon b.la fick i sig lite mat och så solade vi. Därefter drog vi upp till lägenheten på planteringen och tömde det sista + städade så nu e det helt klart där, riktigt skönt att det e över.
Har nästan precis kommit hem, vi avslutade dagen med pizza här på milano, bästa pizzerian i stan.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0