Dålig uppdatering

Sorry men har inte haft tid idag att uppdatera eller jo på förmiddagen hade jag men då fastnade jag med en massa Grey's Anatomy avsnitt, verkligen beroendeframkallande.
Har precis suttit och betalt en massa räkningar och känner att jag börjar få lite styr på min ekonomi, vist jag har fortfarande allt för mycket i räkningar men det börjar gå neråt vilket känns sjukt skönt.
Nästa månad ska jag ha betydligt mycket mindre i räkningar det är en sak som är säker, min telefonräkning nästa månad kommer inte ens vara i närheten av vad den har varit de senaste månaderna.

Mäklaren ringde innan idag och har redan en som vill kolla på min lägenhet, ganska snabba ryck för den kom upp först i fredags eftermiddag. På onsdag blir det dom ska komma och kolla och jag ska hålla mig väck härifrån då, hoppas dock det ringer fler som vill komma och titta för jag hade gärna velat ha lite budning på den så klart.

Saknar redan älsklingen men vi ses på fredag igen, fick förresten ledigt av min underbara chef. Han e verkligen världens bästa chef, kommer bli jobbigt att behöva sluta där för jag kommer aldrig hitta en så bra chef igen.
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och titta på Grey's igen.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0