Brownie & festis

Har precis kommit hem från jobb, slutade lite tidigare för att vi höll en kortare rast vilket min kära lärling blev väldigt glad över eftersom han gärna ville hem snabbt och kolla på fotbollen.
Själv ska jag inte titta på fotboll utan antingen Vänner eller börja om från början med mina greys boxar, har inte riktigt bestämt mig än det enda jag vet är att jag sak feta mig ordentligt med en svingod brownie från 7eleven & min apelsin festis



Sessan fick oxå va med på 2 kort, längesen jag hade henne med på nån bild och det brukar vara svårt att få någon bra bild på henne för hon ska alltid röra så mycket på sig.

    


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0