Åskmoln

Jag vakna upp som ett åskmoln känner jag, är duktigt lättirriterad och håller på att koka över för minsta lilla grej. Undra vad tusan som har hänt med mitt annars så positiva humör, denna vecka känns det som bortblåst eller iaf sen i tisdags då jag va tvungen att åka tillbaka till Helsingborg.
Gud vad jag längtar till Köpenhamn, vill åka dit och stanna där för alltid.

Ska snart få i mig lite frukost så kanske humöret blir lite bättre, tvivlar dock för jag tror knappast det har med det att göra.
Måste palla mig ner till stan sen och försöka fixa med en del saker, suck, jobbigt när man måste va vuxen ibland.

Satt och sökte jobb i gårkväll så börja internet flippa så klart så jag fick lägga ifrån mig datan men nu i morse när jag satte igång datan så va internet fortfarande sepe, tror ni jag höll på att gå i taket eller? Men just nu verkar det okej.
Nej lite mat & slappa i soffan så jag lugnar mina nerver.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0