30 år

Idag fyller älsklingen 30 år och vi har haft en helmysig dag tillsammans.. Presenter fick han redan igår då vi höll fest för honom och han fick en hel del fina presenter så han va helnöjd.
30 år låter bara så gammalt fast att det egentligen inte e det men det kan bero på att jag har svårt att se honom som 30, inte för att han inte e mogen utan mer för att det låter så vuxet och stelt på något vis och det är verkligen inte sån han är.
Han har fortfarande barnasinnet kvar och tycker om att larva sig precis som jag gör och är bara allvarlig och seriös när det behövs, precis så som jag tycker att det ska vara. Är ju själv sån och kommer förhoppningsvis alltid vara på det viset, livet är alldeles för kort och underbar för att gå runt och va serös hela tiden, bättre att man kan slappna av och bara vara.


Älskar min Billy och hoppas att det vi har verkligen kommer att hålla

Det ni ville säga
Postat av: huba

ja men det e ju så man ska vara, palla gå runder å sura å vara irriterad hela dagarna i sitt liv? ska fan skriva om de i min blogg nu för det haha

2009-05-10 @ 23:00:07
Postat av: Rebecka

Såååå jävla söta =))

2009-05-11 @ 18:38:50
URL: http://rebeska.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0