1 maj

1 maj idag och alla e lediga....utom jag och mina kära kolleger men de andra slutar iaf klockan 3 jag börjar då och jobbar till halv 11 ikväll.
Älsklingen kommer senare idag och stannar hela helgen, har varit tillsammans 1 år & 4 månader idag, snacka om att tiden går snabbt.
Ska äta upp min frukost nu och sen kolla på det senaste avsnittet av ghost whisperer.

Hoppas personen inte tog det allt för hårt och är sur på mig men det märker jag ju under dagen.


Det ni ville säga
Postat av: rebecka

Ja jobbade me =(( heeela dagen...fast de e fett me ob så de e loongt sen va de ju dagtid...slår en signal sen =) law u puss...

2009-05-02 @ 11:09:25
URL: http://rebeska.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0