1 bra sak med att va hemma

En sak som är sjukt bra med att va hemma igen det är att jag har min älskade Sessan vid min sida igen. Känns så tomt när jag e utan henne, hon lyser verkligen upp min tillvaro.
Förresten, lägenheten som jag och Billy vill ha har gått ner med hundra tusen så nu kostar den bara 1 095 000 dkr, som jag vill och gubben oxå. Vi kan ju hoppas & drömma iaf.

Nästa vecka är Billy fri på torsdag och fredag så han kommer hit redan på onsdag kvällen så det dröjer trots allt inte så långt tid innan vi ses igen, snacka om att det kändes som en lättnad för oss båda.
Han ringde mig när han hade kommit hem från jobb och frågade varför jag inte va där, sötnöt, han tyckte det va tomt där hemma utan mig.

Känner mig ganska trött redan nu så jag ska alldeles strax hoppa ner i sängen. Blir en ganska lång vecka eftersom jag jobbar rätt mycket men då går förhoppningsvis tiden lite snabbare oxå.


Det ni ville säga
Postat av: huba

nej fyfan, jag kan inte ens med det. jag tycker det e så sjukt äckligt..

2009-05-13 @ 12:07:32
Postat av: ronja

vadåååå EN bra sak?!!!!? jag dååå??? är inte jag bra?? vavava! hihi älskar dig endån:)

2009-05-17 @ 20:32:30

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0