Windows mailen

Först och främst...god morgon till er allihopa hoppas ni har sovit gott, uppenbarligen har jag sovit skit bra för när jag vakna för lite mer än 1 timme sedan så var jag hur pigg som helst.

Igår kväll när jag kom hem från jobb så satte jag mig vid datan en liten stund innan jag skulle hoppa i säng och medans jag sitter vid datan så åkar jag komma åt windows mail knappen så den startar upp, kan väl berätta att jag använder mig inte av den mailen alls så jag har inte varit inne på den ett dugg typ.
Blir lite förvånad över en hel del mail som jag fått som är rena kontaktannonser från massa tjejer i Ryssland och likande länder, bild & allt har de skickat med i mailen. Alla har lika dålig engelska och vad jag har kommit fram till så letar de alla efter sin dröm man...vilket uppenbarligen inte kan vara jag då.
Min tanke är dock var tusan har de fått min comhem mail ifrån??? Upptäckte att där va 3-4 mail som kommit fel som skulle kommit till några andra comhem mail adresser så därför drog jag slutsatsen att de måste fått tag i comhems kund lista med mail andresser & skickar iväg till alla möjliga i hopp om att få svar av nån desperat jävel.

Det va dock skit kul att sitta & läsa dom, några små utdrag ska jag bjuda på:

"My name is Irina!
You have interested me! You beautiful the man and I shall be very glad to communicate with you and to learn a lot of new about you!..........."

"..............I search a man for all my life for long relationship. Possible
having found out about each other more we can join. I'm looking for a
serious relationship, so please don't reply, if you aren't serious as
well................"
 
".................My name is Sona. I'm from Armenia. I am 27 years        
old. I have never been married and have no children. I am pretty,          
quiet, kind and sociable girl. I would be interested to talk with you      
and know you closer..........."


Har ca 20 st olika sånna mail med all världens dåliga engelska och alla har bilder. Någon mer som råkat ut för detta fenomen?




Det ni ville säga
Postat av: Anna Andersson

Hej gumman!! längesen!! Allt bra??

Här e det kanon =)



Många kramar Anna A

2009-03-17 @ 10:57:38
URL: http://amsaj.blogg.se/
Postat av: Tess

Säg som det är, du är bordell mamma egentligen och har bett tjejerna lägga ut annonser. haha för o locka kunder, Y O U A R E B U S T E D ! ! !

2009-03-17 @ 16:30:23
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: Lina

wooop, tur du inte la ut den som jag ska ha på min kontaktannons HAHA. vill ju inte att nån snor den innan jag hinner regga mig på vartända datingsida som finns ^^

2009-03-18 @ 00:14:10
URL: http://swiipii.blogg.se.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0