Underbar dag

Denna dagen har varit helt underbar än så länge. Började jobba redan klockan 6 i morse för jag hade bytat pass med min kollega.
Vaknar upp till ljus, underbara dagsljus och solen har strålat hela dagen, arbetet har gått sjukt bra...och ja just det....jag hitta en tusen lapp....

....ska fika med mina älsklings töser Tessan & Lina sen vid fem tiden och just nu sitter jag hemma hos Bennie och umgås med Kenai, världens bästa hund för er som inte vet.

Ikväll kör jag över till Köpenhamn hem till älsklingen. Jag e ledig torsdag & fredag så därför ska jag över till honom nu mitt i veckan.

Helt underbar dag!

Det ni ville säga
Postat av: Anonym

Guud vilken tur!! Har du bro-bizz?Vet du vad enkel resa kostar över bron?du har GPS va?haha tusen frågor..

2009-03-18 @ 16:56:39
Postat av: Annis

vilken jävla tur du har hehe =) som mest hittar jag en 50 lapp =)

2009-03-18 @ 19:11:07
URL: http://anzon.blogg.se/
Postat av: michella

Ja jag har bro bizz =)

Menar du enkel resa utan brobizz eller med? I vilket fall som helst så kan du hitta all sån info på http://osb.oeresundsbron.dk/frontpage/?lang=46

och jappz jag har GPS annars blir jag helt vilse haha

2009-03-18 @ 19:34:20
URL: http://michella.blogg.se/
Postat av: Mette

Möjligt att jag e riktigt korkad,men jag hittar fan inte på den sidan,har försökt kolla innan + att det gäller från den 9:e maj.

Man skulle inte om möjligt få låna nått av det när jag ska hämta Kim?Kanske att jag har sån tur att du e i Kph den 2/4 så vi kanske kan mötas upp ett tag?Käka nånstans lr så :)

2009-03-18 @ 19:48:08
Postat av: Anonym

Oj förlåt!Glömde skriva att det var från lilla mig ju :)

Jättegulligt om jag fått låna det!Tror bara det blir one way,har inte riktigt bestämt mig!Typiskt att du ska jobba :(

2009-03-19 @ 21:22:13

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0