Trevlig morgon

Vaknade ganska tidigt typ vid åtta tiden och var helt utvilad men inte så konstigt somna ju ganska tidigt igår.
Känner mig fortfarande lite konstig i magen men ska se hur det känns efter att jag ätit lite frukost.
Hoppas verkligen jag kan jobba för jag pallar inte sitta hemma men jag vill inte bli mer sjuk för det har jag INTE tid med.

Va inne på aftonbladet innan & kollade lite nyheter & vist det har redan börjat, kungen ber oss om mer pengar för att finansiera hans dotters bröllop. Kungafamiljen är vårt lands största soc fall.....


Det ni ville säga
Postat av: Jinet

Hejsan!



Vilken fin blogg du har :)



Hur mår du då ?

2009-03-04 @ 10:10:58
URL: http://pinklife.blogg.se/
Postat av: Mette

Du får inte bli sjuk nu gumman!Hoppas ni får en super fet helg i Holland,hälsa från mig ;) Puss

2009-03-04 @ 19:33:48

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0