Sönder dansad

Det värker i heeeeela kroppen men det var fan värt det. Snacka om att Billy, Lina & jag har dansat sönder oss totalt och jävlar vilken rolig helg vi har haft från början till slut. Det blir verkligen bara bättre & bättre för varje år som går, detta året har varit det bästa hitentills, jobbigt att det är ett helt års väntan nu igen till nästa gång men jag ska iaf dit igen.
Tråkigt som fan att vara hemma i vardagen igen dock, man vill bara tillbaka.

Har tagit en himla massa foton som kommer att komma upp men inte just nu för jag ska slappa lite i soffan innan jag måste köra till jobb =/

Det ni ville säga
Postat av: rebecka

jaaa de e najjs...måste se hehe... :P

2009-03-09 @ 18:14:12
URL: http://rebeska.blogg.se/
Postat av: Lina

haha ja snacka träningsvärken jag har u mage o vader nu.... fiii fanken :Dmen de va värt de!!

2009-03-09 @ 22:43:16
URL: http://swiipii.blogg.se.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0