Sola

Ska snart dra ner i stan & sola sen ska jag in om espresso house och inhandla lite frukost.
Vaknade för 10 - 20 minuter sen helt av mig själv, hade glömt att ställa klockan igår kväll, va så jäkla trött. Tog inte många minuter innan jag föll i sömn, glömde även sätta timer på tvn.
Händer inte så mycket mer spännande idag heller, ska bara jobba sen 15 - 23 precis som igår, så blir det t.o.m torsdag.
I morgon blir det tvätt innan jobb så då startar jag nog min packning oxå om jag inte redan gör det idag, får se sen. Inte så intressant för er kanske men ändå.

Satans katthår, överallt e det ÖVERALLT, jag städade ju precis innan jag åkte till Köpenhamn. Blir fan galen!

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0