Skit väder sabbar tvn

Alltså vem har beställt det här skit vädret? Jag har försökt att hålla en utredning tidigare ikväll & ringt runt till en del som man känner för att förhöra mig om det är dom som beställt vädret men alla som jag snackat med nekar till att det skulle vara dom dock har inte Rebecka svarat när jag ringt henne så hon är än så länge min starkaste misstänkta person.

Inte nog med att det är skit väder, snö & kallt, det har dessutom sabbat sändningarna på tv:n så tv3 kanal 5 6:an, MTV ja alla de bra kanalerna är ur funktion, tur man har vänner boxarna vid sådana här tillfället.

Det ni ville säga
Postat av: Rebecka

haha ahh i helvete..

2009-03-12 @ 21:37:03
URL: http://rebeska.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du tro att jag garvade, något fruktansvärt! =) Vad ska lilla ni hitta på i helgen då? :)

2009-03-13 @ 16:18:05

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0