SKATTEN!!!!

Blev skit glad när jag såg vad jag skulle få tillbaka i skatt, en himla massa pengar ju snacka om att semestern är räddad, inte för att den var hotad innan precis men nu kan man va helt hundra på att det inte kommer gå fel, inte penga mässigt åtminstonde.

Har varit ganska trött hela dagen, försov mig i morse oxå för den delen, snacka om panik jag fick när jag vaknade. Upp snabbt som fasiken, han knappt reagera sen var jag i bilen på väg till jobbet.
Gick skit bra ändå på jobb och fick ihopa en hel del trots att jag va sen och slutade tidigare. Skulle till läkaren och ta cell prover, bara rutin undersökning så inget allvarligt.

Tvättade & städade bilen innan idag oxå, körde in om statoil och köpte en wunderbaum som jag hängde på backspeglen, mamma klagade på att det lukta rök och eftersom hon ska ha min bil i helgen igen så tänkte jag att jag skulle va lite snäll mot mammsen så hon slipper lukta på rök lukt.
Just det, köpte även nya torkarblad till både fram & bak, fick hjälp med att sätta på dom där fram för jag rede inte riktigt ut det men tittade på när han den andre gjorde det så nästa gång klarar jag nog det själv.

Kvällen har spenderats hemma hos Liiniisen, alltid lika mysigt. Jag kunde inte igår eftersom jag skulle träffa Sassa då, som jag inte hade träffat på as länge så därför bokade vi om vår onsdag till torsdag.
Jag & Tessan kanske inte va världens roligaste sällskap till slut för vi somna i soffan haha, lite trötta kanske så jag puffa till Tessan och fråga om vi inte skulle åka hem istället och det tyckte hon lät bra.

Nu sitter jag hemma, as trött fortfarande men va tvungen att fixa med mina räkningar kände jag och nu när det e klart så ska jag hoppa i säng. Hoppas ni sover gott.


Det ni ville säga
Postat av: huba

Vad kul :) hur mycket fick du tillbaka då?

Jag har inte fått min än, men eftersom du fick din så borde min oxå kommit, jag har fort.f min adress på ättekulla tydligen.. Men kärringen som bor där har väll inte haft nån ork att ringa mig.. Svin otrevlig i telefonen var hon oxå.. Aja, jag hoppas min kommer snart iallafall för lite pengar hade ju inte varit fel :D

2009-03-27 @ 21:29:17

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0