Ont i ryggen

Har nog sovit väldigt konstigt för jag har as ont i min rygg, ska alldeles strax lägga mig ner i min säng och sova för natten. Känner att jag är mega trött oxå ändå sov jag 10 timmar inatt ca, somna vid tolv i natt & gick upp vid tio tiden i morse.

BTW lördagen va så jäkla bra, hade sjukt skoj och det va bara en massa underbara och roliga människor. Sånt gillar man verkligen. Glömde dock min kamera hemma hos Billy trots att jag precis hade laddat den för att jag skulle ha med den, så jäkla typiskt.

I veckan blir det jobb ända fram till fredag 15 - 23 varje dag, är ledig i helgen igen & då kommer Billy över till mig. Vi ska antagligen upp till Osby på lördag med mamma och Uno.
På onsdag har jag och älsklingen varit tillsammans i 1 år & 2 månader, saknar honom redan fast det är mindre än 12 timmar sen vi sågs, hoppas veckan går snabbt.


Det ni ville säga
Postat av: Annis

vad tiden går fort =) grattis till er =)

2009-03-31 @ 12:32:37
URL: http://anzon.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0