Ny vecka nya tag.....trött...

 Gud vad jag e trött hela tiden tycker jag, eller inte i lördags då va jag pigg som tusan men alla dessa andra dagarna har jag känt mig så trött oavsett hur mycket/lite jag har sovit. Ganska irriterande med tanke på att för någon vecka sedan var jag pigg hela tiden och behövde inte många timmars sömn. Jobbigt när det skiftar på det viset.

Älsklingen åkte tillbaka till Köpenhamn nu i morse, han började jobb nu klockan nio. Har haft en mega mysig helg, trotts jobb. Gjort mat till oss myst i soffan på kvällarn och hör & häpna, Michella har till & med haft ljus tända. Lite romantisk kan man tydligen vara ändå.

Träffade på en italienare igår när jag jobbade & när jag förklarade att jag inte är överförtjust i romantik & att jag själv inte är speciellt romantisk av mig så sa han - Oh sorry, then you don't know life
Hade inte förväntat mig att jag viste vad livet va redan i den här unga åldern men kanske sen någon gång fast det kommer uppenbarligen aldrig att ske eftersom jag inte är den romantiska typen.
Har aldrig varit det & skulle bli väldigt förvånad om jag blir det, lite romantik är okej men inte för mycket, det blir för sliskigt för min del och för mesigt mjäk mjäk....

Tvätten är i full gång och frukost ska stoppas in i munnen inom de närmsta minuterna.


Det ni ville säga
Postat av: Tess

Ja där ser folk! ITALIENARE, jävla romantiker, därför man inte tycker om dem, slibbiga mfs.. :P haha

2009-03-17 @ 16:28:22
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0