Mega trött

Är helt slut nu & ska hoppa ner i säng alldeles strax. Måste ju först kolla nätet lite och skriva en liten rad i bloggen innan jag kan avsluta dagen.
Magen har inte gjort ont idag men den är inte helt bra än. Har kunnat känna av oroligheter i magen hela dagen, det rimma haha va inte riktigt meningen men lite kul va det iaf.
Chefen har kanske rätt, allt det här med magen kanske beror på inre stress men hur fan stressar man ner inre stress??? Vem vet det kanske försvinner nu till helgen när man kommer bort ett tag, då brukar man koppla av på ett helt annat vis.

Tvättade innan idag så nu har jag packat klart det jag ska ha med mig i helgen, ska bara dubbel tjecka allt i morgon och så blir det en runda till solariet innan jobb.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0