Mästerkock & vårkänslor

Shit vilket underbart väder vi har haft idag, känns helt overkligt att det va snö oväder för 2 dagar sen. När det är så här vårigt eller när solen skiner över huvud taget så tänker jag alltid på Tessan, vet inte varför, antagligen för att hon e min lilla solstråle.

Jobbar idag & i morgon 9 - 21 men just nu e jag hemma på lunch och håller på att göra mat till mig och Billy, gjorde mat igår oxå och ska göra mat i morgon med. Helt plötsligt har det smugit in sig en liten hemmafru i Michella och Billy e nöjd som tusan.
Man kan inte annat än att vara glad när man vaknar upp bredvid det lilla yrhuvudet. I morse när jag vaknade och slog upp ögonen låg han och stirrade på mig med ett fånigt smil på läpparna, antagligen var han glad för att jag vaknade till liv.

Det ni ville säga
Postat av: Lina

mm min lilla hemmafru med ;)

2009-03-15 @ 18:48:09
URL: http://swiipii.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Tessan

Och jag tänker på dig också. Berättade för mamms i lördags att vi tänker på varandra nu när solen kommer fram o de blir ljusare. Kan vara för att vi båda vaknar til liv under dessa mörka månader har man varit som i ide. Riktigt jobbigt men nu jävlar, back in action =) Vi får jobba fram lite mer sol nu iaf.. Älskar dig my little sunshine! :D

2009-03-15 @ 21:02:06
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0