Måndag & ledig

Äntligen ledig, shit det här ny schemat håller på att ta livet av mig. Tycker att det är riktigt jobbigt att jobba så som vi gör nu när man har varit van vid nått helt annat i 3 år. Känns som om jag knappt har någon fritid längre men man ska väl vara glad att man över huvud taget har ett jobb, hade aldrig pallat gå arbetslös.

Ska bara slappa heeeeela dagen & senare i eftermiddag eller kanske på kvällen t.o.m ska jag hem till Sverige för jag börjar jobba tidigt i morgon bitti igen. Känns inte alls så kul när man har jobbat hela helgen, är ju van till att få 2 dagars vila då men denna helgen va iaf bättre än förra för då fortdatte vi jobba måndag tisdag & onsdag fast att vi jobbat helgen oxå.

Nu e man iaf ledig 3 helger i rad, egentligen skulle det bara varit 2 enligt schemat men jag har tagit semester den 3 helgen. Om det är nått jag verkligen ogillar så är det att jobba helg.


Det ni ville säga
Postat av: Mette

Skönt att du e långhelgs ledig :)

Har ni beställt biljetter till tamtam?

Jag vill gärna festa med dig hehe Hade så kul sist!

Lånar gärna ditt brobizz tors den 2:e :) Om det gick bra!

Puss gumman

2009-03-23 @ 20:07:38
URL: http://partysubs.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0