Jobbe lördag

God morgon allesamman! Jag ska snart köra mot Helsingör och ta båten över till HBG, ska jobba hela dagen tyvärr men har iaf min lärling med mig så det blir kul.

Usch känns som om det händer en hel del nu på en & samma gång, lite tuffare grejer som jag måste ta tag i och sammtidigt så måste jag hålla på att leta jobb. Har jag iofs gjort i veckan, har skickat iväg en hel del ansökningar men sen i torsdags så har det fått ligga lite på hyllan för jag har haft en del annat att tänka på.
Varför e det så att saker & ting alltid kommer på samma gång, hade det inte varit bättre om det hade varit lite utsprett så att man alltid hade nått att sysselsätta sig med men å andra sidan så blir det lite mer utmaning av det hela nu eller nått.

Ska göra lite ägg nu till min kära man, ha en underbar dag.

Det ni ville säga
Postat av: lina

asså din blogg e cp. jag har kollat den var dag nu o undrat varför du inte uppdaterat som du brukar. så NU IDAG ser jag inlägg som va skrivet för 2 dagar sen ffs.... helt mongo...

aja. call me later baby

2009-03-23 @ 12:33:07
URL: http://swiipii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0