Inte mycket sömn

Ja vilken natt jag har haft, det blev inte mycket sömn för min del kan jag säga sen i morse tänkte jag att jag skulle vila lite, somna till i max en timme sen vakna jag upp igen och kände hur solstrålarna jobbade febrilt för att tränga igenom mina persienner och jag var inte det minsta trött längre. Det va bara till att hoppa upp & börja/fortsätta dagen. Tror dock att jag kommer vara svintrött ikväll & kommer somna som en stock men förhoppningsvis sover jag hårt och gott.

Håller på och tvättar för fullt här hemma hos Billy och har dragit några välbehövliga tag med damsugaren samt torkat av lite här och där. Här är redan tusen gånger frächare, vad e det med killar och deras lathet?

Det ni ville säga
Postat av: huba

ja men folk e fan löjliga nu för tiden asså.. Så jävla patetiska så de finns inte.. det ska suras hela jävla tiden och folk e så jävla tråkiga.

2009-03-19 @ 21:36:13
URL: http://huba.blogg.se/
Postat av: sarissa

tack så mycket pärlan :) du, du söker ju jobb i köpenhamn? är de inom något speciellt du söker då endast?

2009-03-19 @ 23:48:54
Postat av: Mette

stackars dig gumman.O inatt var det nog min tur.. grubbel grubbel :( hehe

Puss o Kram

2009-03-20 @ 08:22:42

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0