God morgon

Jag har tänkt mig att sova lite längre, ska bara hålla Billy lite sällskap innan han ska till jobb. Själv börjar jag inte förrän klockan 15.00 idag, känns riktigt gött måste jag säga.
Bara 4 dagar kvar tills vi ska flyga till Holland, shit som jag glädjer mig till det fast det kanske ni redan märkt eftersom jag tjatar om det e vart & varannat inlägg.

Igår hade jag inte alls lust att sitta vid datan, hade ont i min mage från & till hela dagen vilket bidrog till att jag kände mig helt utslagen så jag låg mest i sängen och tittade på tv, hann oxå med att spela lite nintendo.

Har varit en ganska lugn helg men det är skönt faktiskt, måste spara på krafterna till nästa helg för då ska det minsann dansas.

Det ni ville säga
Postat av: Anonym

aha så du ska asså jobba i swe o bo i dk? oh, haha, mopsar e så jädra fulsöta så de e inte sant :D askoola jyckar jue!!!

2009-03-02 @ 20:53:55
URL: http://therosehip.blogg.se/
Postat av: Linus N

Vill oxå dit!! Dansa för mig oxå!! =)=)

2009-03-03 @ 11:03:30
URL: http://ln82.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0