God fredag

Jahapp ännu en dag då man varit ledig & inte haft ett skit att göra, hade fan varit så mycket bättre om man hade jobbat alla vardagar & ledig på helger för nu när jag e ledig en del av dagarna mitt i veckan så har jag fan inte ett skit att göra för alla andra jobbar ju.

Har iaf fått damsugit här hemma och förbetett maten som jag ska göra sen. Nu väntar jag i princip bara på att Billy ska komma & han har ju inte ens slutat än, han slutat klockan 17 sen ska han åka hela vägen hit oxå.

"bön" Snälla Lucifer ge mig ett jobb i danmark inom en snar framtid

Ja just det jag har bytt sida, ber numera till Lucifer, än så länge har det gått strålande, började förra helgen när vi va i Holland och den helgen blev ju verkligen suverän så jag fortsätter på den linjen.
Har tänk och starta upp Lucifers vittne, tror vi hade blivit en sotr grupp väldigt snabbt. Skall erövra världen bara för sakens skull.

Det ni ville säga
Postat av: Annis

hehe det tror jag med =) ahha jag trodde du färgat det haha =) ha en trevlig helg.. Kram

2009-03-13 @ 16:38:50
URL: http://anzon.blogg.se/
Postat av: sarissa

hahahaha, jag joinar gärna lucifers vittne

2009-03-13 @ 17:26:24
Postat av: sarissa

hehe ja en mycket wierd person men vissa låtar är ju faktiskt super

2009-03-14 @ 09:57:39
Postat av: mamma

jag avsäger mig släktskapen med dig, här o nu...du ska tacka GUD och mig för det mesta...luciffer blandar sig i bara när han ska jävlas o fördärva...så gå tillbaka till den rätta sidan annars får han hjälpa dig när det kniper i börsen också

2009-03-14 @ 13:32:00
URL: http://michella.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHAHAHAHA

vi blev lucifierade :D hahahaha

2009-03-15 @ 18:49:35
URL: http://swiipii.blogg.se.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0