Earth Hour

Först & främst vill jag uppmärksamma att det är ikväll som det är earth hour och tycker att alla som kan ska delta i denna manifestation för att visa att man bryr sig om vad som händer med vår jord. Om där är någon som av någon märklig anledning har missat vad detta är så kan ni gå in på http://www.earthhour.org/home/se:sv 

Solen skiner & det är ett underbart väder idag, vaknade redan vid 5 i morse först och va mega pigg men somnade om sen igen och sov till halv åtta.
Har redan hunnit tvätta, började med det redan klockan åtta i morse sen har jag och älsklingen också varit och fått oss lite sol.

Billy hoppade precis in i duschen sen ska jag inte efter honom, ska köra här från Köpenhamn vid 2 tiden så vi har gott om tid på oss att komma till Guldborg. Kommer nog bli riktigt kul för det har det alltid varit när vi varit i sommarhuset.

Fick gjort en himla massa igår förutom att jobba så packa jag min väska, eller snarare slängde ner allt i en väska. Körde sen hem till Jasmina och lämnade välling till lilla Cassandra så va jag klart tvungen att stanna där ett tag och gulla med sötungen, hon är bara världens sötaste lilla flicka ever.
Körde sen hem till Ronja och lämnade hundgodis till Kenai, så glad han blev och så lite kel med honom oxå så klart efter det körde jag och tvättade mammas bil så den blev ren & fin lagom nu till detta underbara väder.
Började köra mot Köpenhamn men körde in om center syd för jag behövde en ny bh & ett par svarta leggings till det jag ska ha på mig idag.

Blev en ganska snabb summering av gårdagen där men jag hade inte tid igår att sitta vid datan, har varit full rulle hela veckan men det är okej med mig för jag älskar när jag har nått att göra. Nu ska jag in i duschen, ha en underbar helg

Det ni ville säga
Postat av: ronja

Mänskligt att göra så mycket på en dag:P

2009-03-30 @ 18:53:39
URL: http://heartbroken-onlyme.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0