Bättre idag

Ryggen känns bättre idag och än så länge har jag inte haft ont i magen men snacka om att jag va trött i morse, fattade knappt var jag hade arslet.

Har varit på familja med mamma innan & fikat lite, eller ätit lunch blir det för vi åt båda wok. Orkade inte gå runt i så många affärer för jag kände mig helt slut, gör jag iofs fortfarande men jag kan inte lägga mig och vila för jag ska snart iväg till jobb.
Håller på och skickar iväg en himla massa ansökningar. Är det någon mer än jag som känner sig så jäkla oduglig när man håller på att skicka ansökning efter ansökning men aldrig får nått positivt svar tillbaka?
Huvudsaken är väl att man inte ger sig utan att man bara fortsätter att sända iväg dessa satans ansökningarna, det måste fan snart dyka upp nått jobb till mig i Danmark.

Längtar så sjukt mycket tills jag kan flytta över till Köpenhamn, tills jag & älsklingen har vårt eget hem.

Det ni ville säga
Postat av: huba

Ja, vi e verkligen två alltså.jag vet inte hur många ansökningar jag har skickat iväg men fasen inte fått något svar..Men de e bara att fortsätta även om det e skit tråkigt.

2009-03-31 @ 14:19:20
Postat av: Mette

Sååå tomt här blev när du gick :( Saknar dig redan!hehe KNUS

2009-03-31 @ 20:55:08
URL: http://partysubs.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0