Vet inte

Har ingen aning om vad jag ska göra, har heller inte lust att göra något speciellt....
Blev lite chockad när jag kollade på klockan precis, snart tio på kvällen och det är hur ljust som helt ute.

Har haft en sån konstig yrsel/avdomnande kännsla i kroppen hela veckan och jag vet inte vad det beror på måste åka till doktorn och kolla upp så att det inte är något farligt men vet inte hur jag ska förklara det och dom kommer säkert bara vifta bort det som nonsens eller så är jag allvarligt sjuk, nä men jag vet inte det enda jag vet är att det börjar bli riktigt jobbigt för det försvinner aldrig.

Älsklingen sitter och spelar nått av sina nya spel som faktskt verkar intressant, sån med en hel historia i och dom spelen tycker jag är ganska kul att sitta och titta på för det blir som en film som man hänger med i.
Nej jag ska nog lägga mig i sängen tror jag och kanske kolla på nått genom datan. Hörs i morgon.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0