Vart tog solen vägen?

Det började ju så bra i morse tyckte jag, solen sken vilket gjorde att man vaknade till liv ganska tidigt och va på ett himla bra humör. Vist jag e fortfarande på bra humör men vart tog solen vägen, man känner sig allt lite lurad av vädret.
Har nästan precis kommit hem till Billy, skönt att va här igen. Billy sitter och spelar nått spel på sin data, han mådde lite bättre men är fortfarande täppt i näsan och lite hängig så det va ju tur att jag, apoteket Michella kom hit med nässpray & panodil till min stackar sjukling.
Annars har vi inga planer för dagen, ska bara slappa och ta det lungt för det behövs ibland oxå, speciellt när man har så mycket på gång i ens liv. Jag om nån måste verkligen bli bättre på att varva ner, håller ju på att nojja upp mig som tusan för att jag inte ska få sålt min lägenhet vilket är helt onödigt att jag gör redan nu för den har inte ens varit ute i 3 veckor men ändå. Det är ju "svåra" tider nu och tror folk har svårare att få lån för tillfället. Azzå denna jäkla finanskrisen kunde inte kommit vid en värre tidspunkt, iaf inte för min del.
Får som sagt försöka att slappan av, andas och inse att allt alltid löser sig, så har det alltid varit & så kommer det alltid att vara.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0