Värd närmare 1 miljard



Finns det något som denna killen inte har?
Han har utseendet med sig, han är en himelsk talang inom fotbollen, kroppen kan man ju verkligen inte heller klaga på och sen som ett fett plus i kanten så har han pengar.
Nu slår han även världsrekord genom att vara den dyraste fotbollsspelaren, för 80 miljoner pund vilket motsvarar  närmare 1 miljard  kronor så har  United accepterat Real Madrids bud.
Vilka belopp, det är ju helt sjukt egentligen, man han är väl värd det eller? Vad tycker du?

Det ni ville säga
Postat av: Mette

Lätt!! Han e suuuuper heeeeet :P:P

2009-06-11 @ 16:28:41
URL: http://partysubs.blogg.se/
Postat av: sarissa

onani :D

2009-06-11 @ 16:29:06
Postat av: tonka

visst är han duktig, men ingen är värd så mycket pengar samtidigt som barn i världen svälter

jag mår illa av sådana överdrivna summor

2009-06-11 @ 18:49:35
Postat av: Tessan

Hade jag haft en miljard hade jag köpt honom också ett år... Kunde varit min toyboy och krattat mina rabatter, ställt in han i garderoben och tagit ut honom när jag haft lust.. ooohh, vilken tanke. Ge mig 1½ miljard och jag ska köpa den mannen =)

2009-06-12 @ 23:47:04
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0