Twilight böckerna

Har precis kommit hem, varit & fikat med mamma efter jobb. Fick i mig både kyckling paj och kladdkaka hade nog kunnat äta ännu mer.
Gick en liten runda på Åhlens med mamma och där fann jag alla böckerna ur Twilight sagan och vilken tur att man då har världens bästa mamma som säger sött men jag kan köpa dom till dig, ALLIHOPA!!!
Ni kan ju gissa vad jag ska göra resten av eftermiddagen, läsa läsa läsa. Kanske hinner med att färga håret mellan läsningen oxå får se vad jag gör men är sjukt glad över mina böcker, vadå att jag har världens bästa mamma och som pricken över "i:et" så fick jag 5 påsar med min favvo soppa. Mys eftermiddag/kväll blir det för min del.




Det ni ville säga
Postat av: ävelicious

bra böcker där .D



Var gärna med i min tävling om ett presentkort på 300 kr i valfri butik. Bra om så många som möjligt är med så kan jag ha fler tävlingar :)

2009-06-17 @ 18:03:44
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0