Trött, tröttare tröttast

Herregud vad jag va trött i morse, trodde jag skulle avlida så trött jag va och hade riktiga problem med att komma upp från sängen men till sluta så.
Trodde först det skulle gå åt helvete idag på jobbet men iofs så känns det alltid när man jobbar morgon eftersom det är så otroligt segt då men det tog sig senare och som alltid så gick det bra till slut.

Har inga planer för resten av dagen, kanske ska färga mitt hår idag om jag orkar ta mig samman. Jag har iaf köpt hårfärg, vill ha mitt hår mörkbrunt igen, tycker det har blivit alldeles för ljust.
I morgon efter jobb ska jag fika med mammsen, det va så längesen vi gjorde det sist så det ska bli så mysigt.

Mäklaren ringde och ingen av de 2 som kollade på min lägenhet för 2 veckor sen har fått nått lånelöfte från någon bank, så jävla surt. Jag kommer alltså aldrig få sålt min lägenhet känns det som men det e ju typiskt min otur.
Nej nu ska jag självömka med lite chips, chocklad & cola.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0