Strand tajm

Yes, jag e uppe i tid t.o.m innan min klocka ringt, har ställt den på klockan nio just för att det inte ska bli för sent men jag är redan uppe och klockan är knappt åtta.
Ska titta på ett avsnitt Grey's sen får jag börja ta på mig och göra mig klar inför beachen. Ska hem till Liiniisen först, hon hade lite tvätt att ta tag i sen ska vi ner och försöka få lite färg. Blir mitt första besök på stranden i år, lite osäker på om jag kommer att gå i vattnet men det märker vi när vi e där.

Drömde nått verkligen oroande, drömde att Edward inte skulle va med i de andra Twilight filmerna, snacka om wake up call. Det va iaf ingen dröm jag tyckte om så då va det dax att vakna tyckte jag. Längtar verkligen tills New moon kommer.
I morgon är det lön & då ska jag köra och köpa Twilight filmen, den ska bara finnas i min samling och även uppföljarna.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0