Sovit bort dagen

Känns som om jag har sovit bort halva dagen vilket jag faktiskt oxå har gjort. Gick upp först halv två och trodde knappt mina ögon när jag titta på klockan, snacka om att jag måste varit trött.
Somnade dock väldigt sent i natt för jag va tvungen att åka ner en sväng till stan för att köra hem en tjejkompis som missat sista bussen sen när jag kom hem så fastna jag såklart vid datan ett tag till, brukar alltid bli så. Somna nog först vid 3 tiden inatt så det är nog inte så konstigt att jag sov så länge.
Det här med sovandet förstörde dock mina planer för förmiddagen. Hade ju tänkt mig att dra till stranden och få lite färg på kroppen men det har jag inte alls nån tid till nu för jobbet startar om en halvtimmes tid typ.

Det ni ville säga
Postat av: huba

hah jag har oxå sovit bort dagen & tänkte fånga förmiddagssolen och få lite nyans på min kropp, men icke ;P tur jag har mamma som går ut med takida på morronen asså heh

2009-06-23 @ 14:59:52
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=208370



har du också funderat på hur vissa bloggare gör för att ha råd att shoppa mkt och leva "lyxliv?" Jag har kommit på ett väldigt lätt sätt att göra detsamma!



klicka er in på min blogg, lr gå in på länken ovan! det är lätt, det är gratis och absolut värt minuten! SHOPPA GRATIS!

2009-06-23 @ 18:43:15
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

härligt att få sova ut lite :)

2009-06-23 @ 19:03:54
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0