Soppa till frukost

Nu är jag åter igen hemma men idag blir det inte bullar eller mackor till frukost, nej jag ska göra soppa, min favvo soppa så klart. Tycker oftast det är godare att äta rejäl mat till frukost har ju aldrig varit glad för mackor & sånt, nybakta bullar går så klart bra men om jag får välja så väljer jag hellre middag till frukost.

Har skrivit ner en lista på saker som jag ska ha med mig sen idag men jag packar lite snabbt sen när jag slutat jobba, har lite tid på mig innan jag måste vara i Köpenhamn. Ska hämta upp Billy klockan 5 på hans jobb och jag slutar redan klockan 3 så jag har typ 1 timme på mig innan jag måste köra mot Köpenhamn.

Det ni ville säga
Postat av: huba

åh..avis jag e nu.. jag har precis varit i köpenhamn, ville fan inte hem därifrån asså. Trivs så sjukt bra å alla e så jävla glada å härliga! asså jag får nog se till så jag bostätter mig å takida där haha (: man får ju ångest när man ska hem. :(

2009-06-20 @ 22:33:16

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0