Somnade

Jag totaldäckade på soffan igår klockan va nog inte ens sex men jag va totalt slut så jag somnade och sov fram tills i morse eller jag vaknade någon gång och förflyttade mig över till sängen men man kan knappast påstå att jag var vid medvetande.
Jobbar nu men är hemma & håller min rast, har kommit fram till att det är mycket bättre att ta en tidig rast när man jobbar förmiddag för där är inte så mycket att göra de första timmarna men det är det däremot senare vid typ 10 - 15 tiden så naturligtvis är det bättre att ta tidig rast.
Ska fika med mammsen efter jobb idag och så ska jag köpa Twilight filmen, jag bara måste ha den. Tror faktiskt att jag har blivit en smula besatt av den filmen.

Det ni ville säga
Postat av: huba

då måste du va en aning utvilad idag :D ?

2009-06-17 @ 11:52:06

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0