Skatteåterbäring

Ja tack så har skatte pengarna kommit in på kontot, inte en dag för sent. Har betalt in min sista räkning som jag hade kvar att betala denna månaden och lagt undan 4000 till Vuuv festivalen i sommar.
Skoja min dojja att jag längtar till min semester börjar för då bär det raka vägen till Tyskland.

Jobbe dagen gick bättre än vad jag först trodde den skulle, det började ju regna och då brukar det alltid va svårt som tusan med att få lapp men det gick minsann och fick dessutom över vad jag behöver så nöjd blev jag.
Lurade chefen att jag hade backat på hans bil, lite panik han fick och ringde upp mig. Fick mig ett himla gott skratt haha.

I morgon ska jag träffa min favorit Ronja, har inte umgåtts så mycket på sista tiden för jag har haft så mycket att göra och sen när jag e ledig så pallar jag knappt röra på mitt arsle men i morgon förmiddag ska jag dit och lämna mitt data skrivbord till henne, ska höra med henne om hon vill ha stolen oxå men det antar jag att hon vill.

Alltså jag måste snart ta & fixa en header till min blogg men jag har ingen motivation alls *suck* Det skulle funnits sån sida som man bara kan gå in och klicka, den vill jag ha & så kan man betala ett vist belopp för en header beroende på hur avancerad den är.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0