Shopping tur

Älsklingen och jag har precis kommit hem från en shopping runda, blev lite spontant men det va kul iaf, mamma va oxå med oss. Hon ringde när vi va på väg till väla och ville oxå va med och det fick hon ju utan tvekan.
Ja just det vi ska förresten till spanien 1 vecka oxå i sommar, detta kommer bli en helt underbar sommar tror jag och hoppas så klart. Det verkar iaf väldigt lovande än så länge, först Tyskland sen Spanien, helt underbart och värme värme värme



Små vatten fläktar, ska vi ha på festivalen i sommar och även när vi ska till spanien 1 vecka.



Billy va tvungen att köpa den senaste Indiana Jones filmen på blueray

 

Älsklingen hittade även guitar Hero för ynka 300kr så det va han så klart tvungen att ha vilket jag lätt kan förstå

Det ni ville säga
Postat av: huba

vilka chips :p ? creps menar jag.. de finns på alla festivaler (: vore skumt annars.

Haha okej, så bra, det är mkt viktigt. Och bikini + flipflops om du ska duscha eftersom det e gemensam dusch. Riktigt äcklig, men duschar du tidigt på morgonen innan nån kommit är de mkt bättre haha =).

2009-06-05 @ 16:03:56
Postat av: Mette

Vattenflaskorna e perfekta för festivaler!Har åsså haft såna med dem gångerna vi har åkt :)

Glöm inte walkie-talkie!

Vi byter semestrar iår,vi var i spanien förra året o du i kroatien o i år drar vi till kroatien o ni till spanien haha

Ge mig tips vad man måste uppleva i kroatien!

2009-06-05 @ 16:31:41

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0