Rensat & lämnat av

Har faktiskt varit skit duktig och rensat ordentligt i garderoben, tänkte att jag måste göra det snabbt och ganska tanklöst så att jag inte står och velar & det därför slutar med att jag inte vill slänga en hel del används det - nej - slängas, punkt slut!
Har även varit och lämnat bordet och stolarna som jag hade på balkongen till Jasmina. Nu i veckan hade jag tänkt slänga skit på tippen, har lite kvar på balkongen och jag har nog en hel del nere i förrådet. Har dock inte gått igenom förrådet idag, orkade inte mer idag kan börja med det i morgon förmiddag istället.

Förresten, Jasminas lilla sötunge Cassandra har börjat gå. Så himla duktig, hon har blivit en stor flicka nu och så stolt hon ser ut varje gång hon hon har tagit ett par steg. Ler stort med hela huvudet, sötunge.


Det ni ville säga
Postat av: pebbles

va gullig bebis :)

2009-06-09 @ 18:44:14
URL: http://obrien.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0