Propp mätt

Har precis kommit hem från jobb, vi hade personal möte efter att jag slutat min ordninarie arbetstid. Det bjöds på smörgåstårta & jag har ätit allt för mycket för jag är så himla mätt nu att jag knappt kan röra mig känns det som.
Mötet gick iaf bra, va inget speciellt som blev sagt utan det va mest för att chefen skulle gå på semester nu nästa vecka och det som blev sagt är samma som blir sagt varje år så det har jag hört ett par gånger nu.

Glömde min mobil hemma innan i morse när jag va hemma och åt frukost men det va typ bara mamma som hade ringt och 2 sms, tur att man inte är allt för poppis.
Måste palla mig iväg till Ronja en runda snart för hon ska ha 200 som jag va skyldig henne men jag förstår inte hur det ska gå för jag orkar verkligen inte röra på mig. Varför proppar jag alltid i mig så mycket mat?!

När jag skulle köra tillbaka till kontoret och avsluta mitt pass så va där mega långa köer på motorvägen för det hade hänt en olycka med lastbilar så hela motorvägen var avstängd ett bra tag. Snacka om att testa mitt humör, jag som har noll tålamod  & så ska man sitta i såna köer i över 1 timme. Stackars dom som har suttit där i flera timmar för olyckan hände tydligen redan vid halv ett tiden och jag körde på motorvägen vid två så ni kan ju tänka er hur länge en del har suttit i kö där.

Det ni ville säga
Postat av: huba

ooooo smörgåstårta!!! finns de nått godare??

2009-06-18 @ 17:39:21

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0