Paus

Har tagit en liten paus i mitt läsande för att äta lite soppa. Råka hälla i lite mycket peppar så det kommer nog bli sjukt starkt men gott ändå.
Har även hunnit med att färga mitt hår innan så nu e det härligt mörkbrunt igen. Va lite nervös för att det skulle bli svart för det har en tendens till att bli det trots att jag tar mörkbrun färg men denna gången lyckades det bli som jag ville.
Har egentligen mycket ljusare hår men tycker att det mörkbruna gör sig bättre till mina mörka ögon, dessutom är ögonbrynen & ögonfransarna nästan svarta på mig så jag tycker helt enkelt det ser bättre ut med den mörkbruna färgen.

Har inte hunnit läsa så mycket än i boken men jag är redan helt fast i den och vill bara forsätta läsa. Det kommer nog vara riktigt svårt för mig att lägga ifrån mig boken i kväll, antagligen kommer jag somna med boken över huvudet till slut så brukar det gå när jag är fast i en bok. Det va dock riktigt längesen jag hade sån lust till att läsa en bok och nu har jag lust till att läsa 4:a  böcker, helt sjukt men kul att jag fått tillbaka lusten att läsa.

Nej äta soppa nu sen krypa ner i sängen med min bok. Hoppas ni sover gott i natt.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0